Lilypie Kids Birthday tickers
sisters, do you think that a prince of deen will marry you while you just sit in front of your laptop, busy updating your status about marrying a righteous man or sharing almost all of Irma Hasmie's marriage photos and saying how lucky she is to become a wife of a great man? Will a prince of deen look for you just because of your splendid poem about marriage, your 'surat-buat-calon-suami' entries or your 'menanti-bakal-imamku-dunia-akhirat' status?

Tuesday, May 10, 2011

handphone baru pleaseeeeeeeeeeeeeee.


Assalamualaikum. :) makin nak exam , makin kerap pulak hani online & update belog. tah pape je lahhhh budak sorang ni.


rasanya, dah bertahun tahun hani tak merasa pegang handphone baru. nak cium bauuuuu pun jauh sekali. huk3. sedeyyy betul. Bila cakap kat umi, umi kata toksah membazir. pakai je handphone yg ada selagi boleh guna. wuwuwuwuwu. kuciwaaaa. tapi bila fikir semula, betul jugak apa umi cakap.


tapi, bila sekarang tengok trend ber-BB, ber-Iphone & jugak ber-Android, hani jadi sangattttttttt teringin nak ada BB / Iphone sendiri. haihhhh. bagusnya kalau daun bole bertukar jadi duit kannnnnnn.







hari tu dapat pegang2 BB angah hani. huuuuu bestttttt! terus berminat kat BB sekarang ni. dulu hani tak minat sebab BB sangat lebar. tapi bila dapat pegang, rasa macam best jugak BB ni.


tapi, apa pun hani sangattttt minat dgn Iphone sebenarnya. sangattttt suka sebab smart je nampak. heheh. kalau boleh, hani nak BB & Iphone la, nak dua2 sekali. heehe :D tapi takpelahh. biarkan je dulu keinginan ni sebab bukan penting pun walaupun handphone sekarang asyik stuckkkk je. selagi bole pakai, pakai je la kannn. *ayat sedapkan hati, ehehe :D*



[ cik Iphone, bila kah dapat kamu ku miliki ? T__T ]



1 comment:

Tablet android Honeycomb terbaik murah said...

aku juga mau handphone baruuuuu.....pleaseeee....