Lilypie Kids Birthday tickers
sisters, do you think that a prince of deen will marry you while you just sit in front of your laptop, busy updating your status about marrying a righteous man or sharing almost all of Irma Hasmie's marriage photos and saying how lucky she is to become a wife of a great man? Will a prince of deen look for you just because of your splendid poem about marriage, your 'surat-buat-calon-suami' entries or your 'menanti-bakal-imamku-dunia-akhirat' status?

Monday, June 27, 2011

sabar sabar jugakkkk tapi sabar manusia ada limit


Assalamualaikum. hurmmmmm takmaw bebel panjang2 lah. nanti hani ngarot yang bukan2 pulak. cuma nak cerita sikit je. hani rasa macam makin hari... hani makin diuji dengan bermacam2 kerenah manusia. kadang2 rasa bengang jugak. yelah kan.. hani je yang jaga hati orang. tapi hati hani ni sakit takde sape pun ambik kisah.


sedih okayyy. serius sangat sedih. rasa macam tak patut pun ade tau kadang2. hani bukan lah nak balasan lebih2 ke apa tapi.... tolong la hargai sikit perasaan hani ni. nasib la sape2 yang baca n terasa. hani penat jaga hati orang. seikhlas hati hani ni taknak orang terasa dengan hani. susah hani nak berkasar dengan orang sekeliling hani. tapi bila hani berhati2 dgn perasaan orang.. orang tu pulak yang buat hani rasa sakit hati sangat2.


memanglah hani diam. memanglah hani senyap n memang jugak hani tak marah2. hani tak suka nak panjang2 kan cerita. pada hani,, biarlah. kalau orang tu dah perangai macam tu.. nak buat macam mana lagi kan. hmmmmm.... honestly lah.. hani memang SANGAT TAK RESPECT dgn manusia yang taktahu menghormati & menjaga perasaan orang. pada hani.. mereka ni lah manusia yang paling teruk!


pernah dengar tak pepatah orang kita ada cakap "terlajak perahu boleh diundur. terlajak kata buruk padahnya." fikir2kan lah. jangan ingat hani diam... hani takde perasaan. hani takkan balas. sama sekali takkan balas. ni semua urusan yg diatas sana tu. dunia ni ada karma. WHAT GOES AROUND COMES AROUND. terima kasih.




2 comments:

Najwa Fairus said...

ape kes hani weyh. ce cite ce cite!

ZuRaNaI said...

saba k hanny sayang...sunyum aje..kamu kan comell..=))