Lilypie Kids Birthday tickers
sisters, do you think that a prince of deen will marry you while you just sit in front of your laptop, busy updating your status about marrying a righteous man or sharing almost all of Irma Hasmie's marriage photos and saying how lucky she is to become a wife of a great man? Will a prince of deen look for you just because of your splendid poem about marriage, your 'surat-buat-calon-suami' entries or your 'menanti-bakal-imamku-dunia-akhirat' status?

Tuesday, October 25, 2011

CRAVING~~~ argghhhhhh!!





Assalamualaikum :)


hari ni dah start diet. tapi tiba tiba kepingin mau makan NASI KERABU!!! argghhh!! susah lah camniii.. dah la dari siang tadi cuma makan roti sekeping jeee. lapar sangat. perut dah keluar macam2 bunyi dah niii..


tadi bukan taknak makan, tapi tak sempat. ingatkan nak turun tadi petang, tapi hujan pulak.. wuuu, serious mengidam nasi kerabu! T_____T



tadi google2 , berkali kali telan air liur tengok gambar nasi kerabu. aduhaiiii...


nak nasi kerabu.. nak nasi kerabu... nak nasi kerabu... nak nasi kerabu!!


mana nak cari nasi kerabu sedap kat melaka ni ye? paling sedap pernah makan masa kat bazar ramadhan haritu. tapi taktau makcik tu jual kat mane. nak nasi kerabuuuuuuu :(







sedapnyeeeeeee T_______________T


tapi sebenarnya teringin & rinduuuuuuuuuuu nak makan nasi kerabu kat leha kelfood. aduhaiii.. sedap betul nasi kerabu situ... tengah bayangkan nii... tambah dengan solok lada.. daging bakar.. T_____T


*telan air liur lagi





leha kelfood @ taman melati KL


nak nasi kerabuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!






fillet o fish pun sedap jugakkk. tapi, nasi kerabu lagi sedap.. nak nasi kerabuuuu!!!



ye tahu, entry ni nampak sangattttt lahhh macam kempunan nasi kerabu kannn.. tapi memang ye pun! huhu


nak nasi kerabuuuu.. kbai!




1 comment:

Ainul Hayat said...

HAHAHA...ni mmg dah tahap mengidam dan wajib cari ni. Hani masaklah. Hanikan reti wat nasi kerabu..