Lilypie Kids Birthday tickers
sisters, do you think that a prince of deen will marry you while you just sit in front of your laptop, busy updating your status about marrying a righteous man or sharing almost all of Irma Hasmie's marriage photos and saying how lucky she is to become a wife of a great man? Will a prince of deen look for you just because of your splendid poem about marriage, your 'surat-buat-calon-suami' entries or your 'menanti-bakal-imamku-dunia-akhirat' status?

Saturday, May 5, 2012

saya mahukan iniiiiiii


Assalamualaikum.. Allahurobbi.. cantik kan Al-quran pelangi ni.. ayat2 dalam Al quran dah pastinya indah , tambah pulak dengan kecomelan kaler2 ni buat saya rasa macam histeria kejap.. hehe

saya nak al-quran niiiii.. tapi birthday dah lepas pulak. nanti tunggu birthday tahun depan lah mintak kat umi.. hehe :p

harga quran ni yang paling kecik = RM90.00

for more info, boleh click sini ye :)




beautiful!


:)

Subhanallah.. 


bila kah kau dapat ku miliki? hee :D



sekarang, ni je peneman .. kaler pink jugak.. hehe ^.^



p/s : untuk bakal suami yang saya sendiri tak tahu siapa kamu, tak ku pinta mahar yang tinggi, tapi yang ku mahu hanyalah senaskhah al quran daripada kamu untukku. moga keluarga yang bakal kita bina nanti di rahmati Allah dan sentiasa berada di landasanNya . amiin =)

No comments: