Lilypie Kids Birthday tickers
sisters, do you think that a prince of deen will marry you while you just sit in front of your laptop, busy updating your status about marrying a righteous man or sharing almost all of Irma Hasmie's marriage photos and saying how lucky she is to become a wife of a great man? Will a prince of deen look for you just because of your splendid poem about marriage, your 'surat-buat-calon-suami' entries or your 'menanti-bakal-imamku-dunia-akhirat' status?

Sunday, October 7, 2012

Anugerah Blockbuster , anugerah murahan?

Assalamualaikum. semalam pukul 9 saya dah terpacak depan TV, konon2 ada masterchef semalam. yelah semalam kan hari sabtu. memang pukul 9 ada masterchef pun kan. sekali tengok-tengok ada anugerah blockbuster. oklah, saya pun tengok jelah. umi taknak tengok. umi kata ni semua LAGHO! hehe memang lagho pun tapi saya tengok jugak sebab ada zizan & aaron. 


kenapa saya cakap anugerah ni anugerah murahan? sebabnya, artis-artis perempuan yang datang malam tu.. ALLAHUAKBAR.. saya taktahu kenapa macamni teruk sekali orang ISLAM kat negara kita. dah la pakaian seksi. yang sampaikan award terpekik2 terkinja2 atas pentas macam bertahun tak jumpa pentas dan tak pernah naik pentas. 


saya taknak letak gambar artis2 malaysia yang tak senonoh tu. nanti google lah sendiri cari ye. saya cuma nak mention beberapa nama artis yang saya meluat sangat semalam.

1. Erra Fazira. dia ni dah tua dah pun. makin tua makin menjadi. tahu la awak tu pernah jadi miss malaysia, ke silap? tapi.. haih pakaian tak sedar diri langsung. boleh pakai skirt pulak -.-. nak lawan che ta ke erra oii.. -.-

2. Nabila Huda . dia ni lagi sorang. dah macam hape tah.. taktahu nak komen apa sangat. suka2 hati dia je nak cuit dan geletek2 laki orang atas pentas. masalah jiwa betul

3. yana shamsuddin . yana ni pakai dari atas sampai ke bawah tutup tapi ketatnya macam takboleh nafas. aset awak tu agak menonjol kott. segan tengok masa dia naik pentas. ish

4. Ezlynn. err dia ni macam pelik je semalam. rasanya mungkin sebab dia dah lama tak dapat naik pentas, tu yang jadi over semacam.. terkinja kinja. dia ingat cantik sangat la tu bini orang kinja2 macam tu sekali. -.-

5. Adira. kalau tak silap dia ni dulu sebelum jadi artis bertudung. tapi bila dah jadi artis.. makin lama makin seksi. -.-

keseluruhan malam semalam yang bertemakan COLOUR BLOCK nampak macam kat tadika. memang la colourful, tapi. entahlah. kenapa saya cakap anugerah blockbuster ni anugerah murahan? sebabnya.. tengok la pada artis kita. artis wanita especially. semua benda nak tunjuk, semua benda nak dedah. dah elok pakai tutup atas, bawah bukak. bawah tutup, atas bukak. hadoii.. macam mana la nak sokong artis tempatan kalau gini caranya? kita ni orang ISLAM. jaga la sikit maruah dan identiti kita ni. kalau tak seksi, tak famous. agaknya gitulah yang diorang fikirkan.. -.-


tapi apa pun, tahniah pada anak teruna datuk yusuf haslam ; shamsul yusuf sebab bolot 5 anugerah semalam. tahniah :)






No comments: